Annons:
Etikettsaknade-katter
Läst 415 ggr
Jessiicaskåne
6/4/19, 9:12 AM

Bortsprungen/skåne

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Aslan har varit bortsprungen sen den 11/3-2019. Har är öronmärkt och hans namn e registrerad som Azlan, men dessvärre är inte mitt namn registrerad. Aslan är ca 5 år gammal och kastrerad. Han har ett litet hack i ett av örat och på ett av ögonen så har han gjort en operation där man ser lite av de svarta under i ögat, t,ex när har blickar. Sist jag såg honom så bärde han ett halsband med lite rött i och som det står: jag tillbehör. Sedan står numret inne till min mammas mobil. Han tycker om att gosa och bli klappad, han e inte så förtjust i småbarn, så han underviker dom. Han är väldigt saknad och jag hoppas att någon har sätt honom så att han kan få komma tillbaka till sin ägare. 💕 Skulle ni få syn på honom eller om ni vet något, så send mig en mail, alla ledtrådar är välkomna. Jessica.gunnarsson94@gmail.com Eller mobilnr till Carola Gunnarsson 0708615952

Annons:
[[eskils_]]
6/6/19, 11:19 AM
#1

Det är nog bra om du skriver var någonstans i Skåne han försvann.

Följ de beprövade tips och råd som finns på VILSE: http://www.vilse.nu/tips-raad/tips-raad/ och skapa en efterlysning där också, om det inte redan är gjort. Obs att det är olika råd för innekatter och utekatter!

Bra att han är kastrerad, ID-märkt och ägarregistrerad, för då ökar chanserna betydligt.

Hoppas ni återfinner honom!

Upp till toppen
Annons: