Annons:
Etikettupphittade-katter
Läst 1888 ggr
Marr
3/18/16, 3:51 PM

18/3 Varning! Bild på död kisse!

Har tyvärr hittat en katt som lagt sig för att dö på ett gärde i närheten av min hemväg. Människor som vet att jag engagerat mig tidigare i döda "dumpade" liksom även övergivna levande katter, så brukar dessa människor fortsätta kontakta mig.

Nu är denna underbart vackre lilla kisse redan död tyvärr, röd & vit & lätt långhårig. En vikt på högst 1.5-2 kg men ändock ej mager. Har meddelat polisen men ingen anmälan gjord, ingen Idmärkning heller tyvärr.  Har bilder på död kisse & om någon önskar, så skickar jag via mail.

Efter genomkänning bedömer jag att det är en katta & tyvärr utan öronmärkning. Polisen har inga nya katter anmälda som försvunna i Lidköpings län. Detta område gränsar Skara, Götene/Lidköping & möjligen  Mariestad/Skövde.

Kisse ligger kvar på gärdet strax öster om E20an vid Brännebrona kommunala busshållplats. Ca 50-100 meter öst om E20an & därefter ca 10 meter söderut på gärdet…Passerar där flera gånger i veckan då jag hundpromenerar.

Pma vid önskan om specifikare information om detta känns igen av orolig matte eller husse!  Marr/Marie på Utomjoriskt iFokus…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Marr
3/20/16, 7:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag ser att bilden ej om med, men om någon känner igen denna lilla kisse, så vet ni var ni kan nå mig. Här är bilden.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
5/16/16, 6:09 PM
#2

Kan meddela att jag fått tag på ägarna så denna tråd kan låsas…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: